Succes i Breinholtgaard igen - nok til EM?

Succes i Breinholtgaard igen - nok til EM?
18. green ved West Coast Masters

tirsdag den 21. december 2010

Jul i Tyrkiet

Hej igen!

Tiden nærmer sig julens glæder, og jeg glæder mig også til det. Denne gang bliver lidt speciel, da jeg tager til Tyrkiet og fejrer julen med venner og familie. Fire runders golf og en masse træning bliver det til, så det bliver skønt at komme væk fra den danske vinter.

På det seneste har jeg arbejdet både på det korte spil og mit lange spil. Mine indspil skal være klart bedre til næste sæson, hvis jeg skal have chancen for at komme på EM-holdet. Det tror jeg ikke er umuligt, for jeg føler selv, at det går fremad, når jeg træner indendørs. Det vigtige for mig er, at jeg skal holde mine hænder rolige gennem svinget, så de ikke kommer til at styre for meget. Et typisk begynderproblem, som bare viser, at jeg slet ikke har sat nok fokus på det område.

Svingmæssigt skal jeg få min overkrop over på højre side, når jeg roterer tilbage. På den måde kan jeg undgå en såkaldt "reverse pivot", og skabe mere stabilitet.

Jeg skal udnytte en uge i Tyrkiet til at få testet mit spil og se på, hvad jeg skal arbejde videre på de næste tre uger, inden det står på træningslejr i USA sammen med landsholdet.

Husk stadig, at du kan følge mig via Twitter (ude i højre side). Samtidig bør du følge med på Golfnyheder.dk i løbet af de næste dage, hvor jeg kan præsentere en god julegave til dig som er en fan af Thorbjørn Olesen! :-)

I ønskes en glædelig jul og godt nytår!

- Kevin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar