Succes i Breinholtgaard igen - nok til EM?

Succes i Breinholtgaard igen - nok til EM?
18. green ved West Coast Masters

onsdag den 25. august 2010

Sejr i Faxe Kondi Tour III + udtagelse til JMI finalen

Hej alle

Jeg er kommet hjem fra en rigtig god tur til Aars, hvor jeg spillede årets tredje afdeling af Faxe Kondi Tour. Det var ikke fordi jeg virkelig troede at jeg kunne vinde, jeg tog derhen med henblik på en god opvarmning til Italian International i næste uge.
Selvom spillet ikke føltes særlig godt, kom jeg rundt i prøverunden i 2-under-par, og det gav mig mod. Og hele weekenden spillede jeg heller ikke prængende, men jeg lavede aldrig nogle store fejl. Det resulterede i runderne 71-72-73, samlet par, og det var nok til at vinde turneringen.

Jeg var virkelig glad for sejren, for jeg troede slet ikke at jeg havde spillet til det. Og jeg fik bevist for mig selv, at selvom spillet måske ikke sidder der 100%, så kan jeg stadig spille med.

Det giver selvfølgelig en masse optimisme fremadrettet, og især til næste uges Italian International. Jeg glæder mig vanvittigt meget til at komme i gang dernede og få prøvet en international turnering. Det skal jeg nyde.
Spillerfeltet er lige opdateret, og mit handicap i +0,1 rækker som den 25. bedste. Det er altså et rigtigt skarpt felt jeg møder, så konkurrencen er hård - men slet ikke umulig.

En sidste ting, er at jeg i dag er blevet udtaget til Junior Masters Invitational finalen i Sverige. Det er en af de større juniortuneringer i Sverige med deltagelse fra både Norge, England, Finland, Danmark og selvfølgelig værtsnationen selv. Vi spiller i Nörrköping GK d. 24. til den 26. september.

Det er et stort skulderklap for mig at jeg er blevet udtaget til den turnering, især når man ser på hvilken forfærdelig sæsonstart jeg havde i år. Men langsomt har jeg arbejdet mig tilbage, og det har båret frugt - det er dejligt. Det er altid godt at blive belønnet for de timer man lægger i sin træning, og især på hvor meget man ofrer på det.

Igen vil jeg anbefale dig at følge mig på twitter @kchinaDK - her vil jeg dagligt og oftere give nogle korte opdateringer på hvordan det går. Samtidig kan du også følge mange andre tour-pro'er på sitet, bl.a. min holdkammerat Thorbjørn Olesen via @thorbjornolesen

Jeg ved endnu ikke om der er net i Italien, men hvis der er, så vil jeg give nogle opdateringer når jeg kommer derned.

God vind!

Kevin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar